sobota, 14. avgust 2010

Od izvira Soče do POŠTARSKEGA DOMA na Vršiču

Krasna si, bistra hči planin!
Brhka v prirodni si lepoti,
ko ti prozornih globočin
nevihte temne srd ne moti –
krasna si, hči planin!
Napovedana lepa in sončna nedelja  je izzivala po izletu v gore. Z Andrejem sva se odpravila proti Vršiču, a tokrat na malo drugačen način kot doslej. Z rednim avtobusom sva se zapeljale iz Ljubljane preko prelaza Vršič do odcepa  ceste v Zadnjo Trento. Od tu pa je le dober kilometer sicer asfaltne ceste  do Doma pri izviru Soče.
Po kavici v prijetnem okolju doma, ob šumenju  prekrasne reke Soče, sva se peš odpravila proti Vršiču, saj sva imela namen obiskati najino planinsko kočo Poštarski dom na Vršiču.
Izredno lepo speljana planinska pot, mulatjera se spočetka v okljukih dviga ob hudourniškem potoku, ki naju s svojim bučnim šumenjem ves čas spremlja,

drugi del pa po gostem gozdu mogočnih smrek, le občasno se gozd razpre in ponudi čudovite  poglede na mogočne vršace, ki obkrožajo  dolino Zadnje Trente.
 Do prelaza na Vršiču sva porabila s počitki dobre 2 uri in od tu pa do našega doma sva naredila skoraj 800 m višinske razlike.

V prijetnem  kramljanju z oskrbnico, sva si ogledala nove pridobitve-lesene stole in mize,ter si seveda privoščila kosilo iz pestrega menija tega dneva.

Prav prijeten dan  sva preživela z zaključkom na našem Poštarskem domu, obisk katerega priporočava vsem našim članom in seveda vsem, ki ljubijo gore ali pa samo bivanje v prelepem okolju le teh.

Priporočava tudi pot , ki jo danes prehodila, saj je zaradi sence in hladnosti kot nalašč primerna za vroče poletne dni, predvsem pa za vse tiste z manj pohodniške kondicije in za družine z otroci, ki jim bo reka in njen izvir zagotovo zanimiv.

V A B L J E N I

Oznake: ,

Št. komentarjev: 4:

Ob 14. avgust 2010 ob 11:16, Anonymous jana2210 pravi ...

Irena , tole si pa tako krasno opisala in opremila z lepimi fotografijami , da me kar mika , da bi se pa res mogoče podala na to pot . Sploh , ker praviš , da jo zmoremo tudi mi z zelo malo pohodniške kondicije . Hvala za vabilo .

Ob 15. avgust 2010 ob 05:14, Blogger Unknown pravi ...

Tako lepo si to predstavila,da sem imel občutek,kot ,da hodim s teboj po poti.

Ob 14. februar 2011 ob 16:08, Blogger Luboš* pravi ...

Krásná,úžasná příroda...super obrázky.Až budu mít více času,přeložím si ještě popis...super ;-) Pozdrav z Čech...;-)

Ob 1. avgust 2013 ob 02:53, Blogger Grcnarka-vaša kofetarka-Alenka pravi ...

prekrasen sprehod virtualni sprehod ob Soči si nam namenil, hvala ti, da to lepoto deliš z nami